چطور در بازار دوربين مداربسته موفق باشيم؟
بازار دوربين مداربسته بازار بزرگي است که تا 3 سال قبل يک بازار در حال رشد به شمار مي رفت اما امروزه دوران رشد خود را پشت سرگذاشته و با ثبات تر شده است. البته سيل افراد تازه وارد به اين بازار هنوز متوقف نشده و اين موضوع رقابت را براي بسياري از فعالان سخت کرده است. در اين مطلب مي خواهيم در رابطه با نحوه کار دقيق در بازار دوربين مداربسته بيشتر صحبت کنيم.
رقابت بيشتر يعني شرايط سخت تر
زماني که در هر بازاري رقابت افزايش مي يابد، به خودي خود عده اي از افراد فعال در اين بازار کسب و کار خود را افزايش مي دهند. تمرکز شما بايد بر روي عملکري موثرتر باشد تا بتوانيد کسب و کار خود را در دوره سخت بازار حفظ کنيد. موثر عمل کردن اصول کلي خاصي دارد که در اين مطلب در مورد چند روش آن صحبت مي کنيم:
1 - دايره تخصصي کار خود را مشخص کنيد
يکي از اصول کلي فعاليت در هر کسب و کاري، اجراي تخصصي آن است. سعي کنيد بازه فعاليت و محصولات خود را مشخص کنيد و خارج از اين بازه فعاليت نکنيد. اين يعني مثلا مشخص کنيد که تنها مي خواهيد در زمينه فروش محصول يا نصب آن فعاليت کنيد. يا فقط بر روي دو برند مشخص از دوربين مداربسته کار مي کنيد. پريدن از شاخه اي به شاخه ديگر تمرکز شما را بر روي هدف اصلي از بين مي برد و باعث مي شود در نهايت منفعت پاييني از همه آنها به دست آوريد. سعي کنيد در بخش هايي فعاليت کنيد که اطلاعات خوبي از آنها داريد و با مشکل کمتري در آن روبه رو هستيد.
2 - گستره کار خود را افزايش دهيد
نخصصي کار کردن به معناي کوچک بين بودن نيست. سعي کنيد زمينه هاي تخصصي نزديک اما متفاوتي در بازار داشته باشيد. مثلا در کنار دوربين مداربسته بر روي دستگاه هاي دزدگير، سيستم اعلام حريق و فعاليت هاي نزديک ديگر هم کار کنيد. زمينه هاي جديد را پيدا کرده و آنها را به صورت تخصصي ياد بگيريد تا بتوانيد بيشتر و موثرتر پروژه بگيريد. در بسياري از پروژه هاي امنيتي نياز به انجام همزمان چند خدمات وجود دارد. سعي کنيد مواردي را انتخاب کنيد که به هم نزديک و مرتبط باشند تا بتوانيد براي يک مشتري چندين بار کار کنيد.
3 - بيشتر تلاش کنيد
طبيعتا در شرايط سخت بازار اولين گروهي که حذف مي شوند افراد کم توان هستند. پس بايد بيشتر کار کنيد. بازارهاي مدرن ديگر مبتني بر حضور در مغازه نيستند. شما نمي توانيد تنها با نشستن در مغازه و دفتر خود مشتري جديد به دست آوريد. سعي کنيد از تمام وقت هاي اضافه براي انجام فعاليت هاي تبليغاتي، آموزشي و تحقيق بازار استفاده کنيد.
4 - تبليغات چندگانه داشته باشيد
سعي کنيد تبليغات را در يک زمينه محدود نکنيد. روشهاي تبليغات هم بازه زماني و دوره تاثير خاص خود را دارند. برخي روش ها فصلي هستند و برخي پر هزينه. براي گرفتن بيشترين نتيجه بايد سعي کنيد از روش هاي مختلف تبليغاتي بهره ببريد.
5 - به بازارهاي جديدتر فکر کنيد
در طول فعاليت در زمينه دوربين مداربسته هميشه به بازارهاي جديد هم فکر کنيد. قرار نيست شما تمام عمر خود را در يک بازار فعاليت کنيد. بازارهاي جذاب و پرسود هر روز در حال ايجاد شدن هستند و افرادي در اين بازارها برنده اند که سريع تر وارد آنها شده اند. در کنار فعاليت در زمينه دوربين مداربسته به بازارهاي جديد ديگر مثل توريسم، اي تي، پوشاک و ... هم فکر کنيد. با ديدن هر کسب و کار به شرايط و سود آن فکر کنيد. شايد يکي از همين کسب و کارها آينده خوبي براي شما ايجاد کند.
منابعي براي مطالعه بيشتر:
- تکنولوژي WDR در دوربين مداربسته چيست و چه کاربردي دارد؟
- عملکرد حسگر تشخيص حرکت دزدگير
- اهميت اينترنت اشيا در خانه هاي هوشمند
- اهميت نصب دوربين مداربسته در ساختمان هاي مسکوني
- نظارت تصويري و حفاظتي براي امنيت منزل در نوروز
- بزرگترين تغيير صنعت امنيت از سال 2010 تاکنون چيست؟
- سيستم نظارت ويدئويي از راه دور ابزاري براي بهينهتر کردن سيستم هاي نظارتي
- تامين امنيت محل کار در دوران دورکاري
- تکنولوژي پردازش تصوير يا VCA چيست ؟
- DVR Acusense هايک ويژن
- دوربين مداربسته ديد در شب
- افزايش ميزان فروش هايک ويژن در سال 2020
- دوربين مدار بسته براي اماکن مسکوني
- انواع دوربين هاي مداربسته